مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 21:552022-12-19حوادث

دستگیری 2 سارق زورگیر در کرج


رییس پلیس آگاهی استان‬ البرز‬ از دستگیری دو نفر از سارقان سابقه دار که‬ در‬ کرج‬ اقدام به هشت فقره سرقت با شیوه زورگیری ‏توام با تهدید سلاح سرد کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد نادربیگی ‬ اظهار‬ کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ‏شهروندان با شیوه زورگیری توأم با تهدید سلاح سرد در نقاط مختلف شهر کرج، شناسایی سارقان در دستورکار اداره مبارزه با سرقت ‏پلیس آگاهی قرار گرفت.

‏ وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که سارقان به صورت پیاده سوژه های خود را که اغلب نوجوانان کم سن و سال بودند در ساعات پایانی شب در مناطق خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش آن ها می کنند.

‏ رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 نفر در خصوص این سرقت ها شدند که پس از یافتن مخفیگاه آنها در سطح شهرستان کرج، در دو عملیات جداگانه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی ‏منتقل کردند.

‏ وی با اشاره به اعتراف متهمان به هشت فقره سرقت با شیوه خفت گیری، تصریح کرد: خوشبختانه همه مالباختگان این پرونده ‏شناسایی و اقدامات لازم در زمینه معرفی آنها به مراجع قضایی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 سارق زورگیر در کرج

دستگیری 2 سارق زورگیر در کرج