مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-19اقتصادي

438 میلیارد ریال برای طرح های آبخیزداری آذربایجان غربی هزینه شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: بیش از 438 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای آبخیزداری استان هزینه شده است.

- صمد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال بیش از 438 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری استان هزینه شده است، افزود: این طرح ها شامل عملیات آبخیزداری زیر حوضه گرم آباد، نستان، حراملو، خانقاه سرخ، گرده، کلیسا کندی، مشرف و سه کانی هستند که امسال با 438 میلیارد و 348 میلیون ریال هزینه اجرا شده است.

وی افزود: بزرگترین طرح های آبخیزداری اجرا شده در سال جاری مربوط به دو زیر حوضه کرم آباد و قورشاقلو با 17 فقره سازه ملاتی و با اعتبار شش میلیارد تومان و حوضه حراملو با حجم عملیاتی یکهزار و 100 مترمکعب و اعتبار 10 میلیارد ریال است.

موسوی، با بیان اینکه 100 درصد طرح های آبخیزداری استان در سال گذشته اجرا شده است، گفت: در سال گذشته 23 میلیارد تومان برای اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص داده شده بود که با اجرای صد درصدی طرح ها همه اعتبارات تخصیص یافت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی، هدف از اجرای طرح های آبخیزداری را جلوگیری از سیلاب و رسوب منطقه، جلوگیری از فرسایش خاک منطقه و افزایش پوشش گیاهی منطقه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

438 میلیارد ریال برای طرح های آبخیزداری آذربایجان غربی هزینه شد

438 میلیارد ریال برای طرح های آبخیزداری آذربایجان غربی هزینه شد