مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:152022-12-19ورزشي

برد فولاد را به مدیرکل ورزش تبریک می گویم/ گردن ما از مو باریک تر


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قبل از اینکه بخواهم به تیم فولادی ها این پیروزی را تبریک بگویم باید به مدیرکل ورزش و جوانان استان تبریک بگویم چون به تعهدی که داد وفا نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مهاجری شامگاه دوشنبه بعد از شکست خانگی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم به تیم فولاد خوزستان این پیروزی را تبریک بگویم، باید به حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان تبریک بگویم بابت تعهدی که به این تیم دارند ولی انجام ندادند.

وی افزود: این روزها را می شد پیش بینی کرد.

روز اول که تیم را بستیم تمام مشکلات شهر را می دانستم.

فقط بحثی که به ما قول دادند، بحث مالی بود.

به ما گفتند بحث مشکلات مالی نخواهید داشت الان شما نگاه کنید حدوداً 2 هفته پیش بازیکنان را رساندیم به 30 درصد، قبل از بازی گفتم بین 5 تا 10 درصد به شما پرداخت می کنیم، پول که هست اما چرا پرداخت نمی شود؟ مهاجری بیان کرد: بازیکن ذهنش درگیر می شود بارها گفته ام مسائل مالی باعث می شود که حاشیه به تیم رخنه کند.

پول که ما داریم آقای بنی تمیم، اگر نمی خواهی بدهی چرا قبول می کنی؟ چرا قبول مسئولیتی می کنی؟ اگر پولی گرفته ای چرا پرداخت نمی کنی؟ وی افزود: چقدر باید بیاییم، صحبت کنیم، پیگیر باشیم، درب اتاق شما بیاییم، جواب ندهید!؟ من باره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد فولاد را به مدیرکل ورزش تبریک می گویم/ گردن ما از مو باریک تر

برد فولاد را به مدیرکل ورزش تبریک می گویم/ گردن ما از مو باریک تر