مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-19اقتصادي

اجرای 180 پروژه محرومیت زدایی در سمنان


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان از اجرای 180 پروژه محرومیت زدایی و اجرای طرح نصب سه هزار پنل خورشیدی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان عصر امروز در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت استان سمنان با بیان اینکه سه قرارگاه در استان برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی ایجاد شده است، گفت: این قرارگاه ها در عرصه های مختلف کار خدمت رسانی به نیازمندان را انجام خواهند داد.

وی افزود: تشکیل 550 صندوق قرض الحسنه، اجرای 180 پروژه محرومیت زدایی و اجرای طرح نصب سه هزار پنل خورشیدی از مهم ترین فعالیت های سال جاری بوده است.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان اصلی ترین اولویت قرارگاه محرومیت زدایی است، گفت: یکی از مزیت های استان، تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی استان به صورت منظم و به ریاست شخص استاندار سمنان است.

وی افزود: گروه های جهادی در استان سمنان دارای هویت واقعی و در خدمت محض مردم هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه سطح محرومیت در نقاطی از استان به دلیل گستردگی استان دیده می شود، افزود: یکی از مسائل اساسی استان، کمبود آب بوده که تلاش این قرارگاه هم اجرای پروژه های آب رسانی با تمام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 180 پروژه محرومیت زدایی در سمنان

اجرای 180 پروژه محرومیت زدایی در سمنان