مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:552022-12-19ورزشي

رونمایی تاج از گزینه های هدایت تیم ملی/ بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج در مورد اینکه مدارکی وجود دارد که با کی روش در زمان اسکوچیچ مذاکره هایی صورت گرفته گفت: این ها را به من نه، - رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در مصاحبه ای مفصل درباره این روز های فوتبال کشور گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مهدی تاج در مورد اینکه مدارکی وجود دارد که با کی روش در زمان اسکوچیچ مذاکره هایی صورت گرفته گفت: این ها را به من نه، به مردم نشان بدهید.

من نه دیده ام، نه شنیده ام، اگر سراغ دارید به مردم نشان بدهید.

او در مورد بیانیه فدراسیون فوتبال علیه اسکوچیچ که پیگیرد قانونی خواهد داشت گفت: ادعا هایی توسط من برای یک نفر علیه یک نفر در کشور دیگری صورت می گیرد.

پرسپولیس زمانی که باشگاه النصر از او شکایت کرد آن زمان من در فدراسیون فوتبال هم مسئولیتی نداشتم.

من استوری گذاشتم و گفتم به عنوان نایب رییس AFC این مساله درست نیست، ولی من با همین استوری به کمیته انضباطی AFC و فیفا و دادگاه عالی ورزش کشیده شدم.

آیا حرف بدی زده بودم؟ ولی آنجا النصر به AFC شکایت کرد و بعد حرفم را شنید، ولی رایی صادر نکرد، اما آن ها رفتند از من و پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش شکایت کردند که من و پرسپولیس وکیل های جداگانه گرفتم و حتی علیه AFC هم شکایت کردند که در آنجا هم رای به نفع ما صادر کردند؛ بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی تاج از گزینه های هدایت تیم ملی/ بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان

رونمایی تاج از گزینه های هدایت تیم ملی/ بازگشت سرخابی ها به لیگ قهرمانان