مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-19سياسي

برگزاری رزمایش شرایط اضطراری در فرودگاه خوی


رزمایش شرایط اضطراری با هدف تمرین و ارزیابی توانمندی های دستگاه های امدادی، نظامی و حفاظتی در سوانح هوایی در فرودگاه شهدای خوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این مانور دوسالانه بر اساس دستورالعمل سازمان جهانی هواپیمایی کشوری با حضور گروه های امدادی، امنیتی و پشتیبانی در محوطه فرودگاه شهدای خوی برگزار شد.

رییس فرودگاه شهدای خوی در این زمینه گفت: این مانور با هدف تمرین و ارزیابی توانمندیهای دستگاه های امدادی، نظامی و حفاظتی در سوانح هوایی و بر اساس دستورالعمل سازمان جهانی هواپیمایی برگزار شد.

محمدتقی سلجوقی افزود: تمرین هماهنگی بین گروه های امدادی خارج و داخل فرودگاه و آمادگی در مدیریت بحران از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود که بخوبی اجرا شد.

وی تصریح کرد: وقوع سانحه هوایی، ارزیابی مدت زمان حضور گروه های امدادی در محل سانحه فرضی، اطفای حریق، عملیات امداد و نجات و انتقال مصدومان از مهمترین بخش های سناریوی این مانور بود.

سالم خویی سرپرست معاونت عمرانی فرماندار و دبیر اتاق مدیریت بحران شهرستان خوی هم گفت: این مانور با مشارکت 100 نفر از نیروهای امدادی دستگاه های خدمات رسان و امداد و نجات از هلال احمر، آتش نشانی، فوریت های پزشکی، پلیس و سپاه و عوامل فرودگاه با موفقیت برگزار شد و مورد ارزیابی کارشناسان سازمان هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش شرایط اضطراری در فرودگاه خوی

برگزاری رزمایش شرایط اضطراری در فرودگاه خوی