مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 23:052022-12-19سياسي

مگاپروژه پارکینگ ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم به زودی کلنگ زنی می شود


عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مگاپروژه پارکینگ طبقاتی شهرری با ظرفیت بیش از 3هزار و 500 خودرو در زمینی به مساحت 27هزار مترمربع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به زودی کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید جعفر تشکری هاشمی و جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای از مناطق تهران و با هدف تعیین بودجه مربوطه در شورای شهر، ظهر امروز با همراهی رضوی شهردار منطقه20، قضاتلو شهردار باقرشهر و کلهر شهردار کهریزک از پروژه های شهری جنوب پایتخت بازدید کردند.

شربیانی در جمع خبرنگاران در خصوص این بازدید اظهار کرد: توسعه مناطق جنوبی پایتخت یکی از اصول اساسی اعضای شورا بوده که لازمه آن اختصاص بودجه مناسب برای این امر است.

وی گفت: یکی از اصول اساسی شورای اسلامی شهر ششم تهران توسعه مناطق جنوبی پایتخت است که لازمه آن اختصاص بودجه و اعتبار مناسب برای پروژه های مهمی است که در شهرری داریم.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از این رو تصمیم گرفتیم اکنون و در فصل بودجه ریزی، روسای کمیسیون های مختلف شورای شهر تهران را به مناطق جنوبی پایتخت به ویژه شهرری دعوت کنیم تا از نزدیک پروژه ها را بررسی کنند و بتوانیم طراحی درستی برای تامین اعتبار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگاپروژه پارکینگ ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم به زودی کلنگ زنی می شود

مگاپروژه پارکینگ ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم به زودی کلنگ زنی می شود