مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 07:352022-12-20ورزشي

پیکان، ایستگاه تغییر و تحولات نیمکت تراکتور


تیم فوتبال تراکتور در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که فصل گذشته در طی رویارویی با این تیم دچار تغییر و تحولات مختلفی بر روی نیمکت خود شده و اکنون نیز در آستانه مصاف با این تیم نیمکت تی تی ها مجدداً تغییر را تجربه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های تراکتور و پیکان تهران در حالی به مصاف یکدیگر می روند که در طی رودررویی های این دو تیم در فصل گذشته، نیمکت تی تی ها دو بار دستخوش تغییر شده و اکنون نیز شاهد چنین اتفاقی در نیمکت سرخ پوشان دیار آذربایجان هستیم.

تراکتور پس از قبول شکست برابر پیکان در دور رفت رقابت ها، سولدو را جایگزین فیروز کریمی کرده و سولدوی کروات نیز در دور برگشت رقابت ها با باخت برابر پیکان جای خود را به ساغلام ترک تبار داد.

محمد نصرتی مربی تراکتور نیز که فصل گذشته پس از بازی دور برگشت مقابل پیکان به کادرفنی تی تی ها ملحق شده بود، این بار قبل از مصاف دور رفت با فیروزه پوشان به نیمکت تراکتور پیوسته است.

گفتنی است، تیم های تراکتور و پیکان تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 سه شنبه 29 آذرماه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکان، ایستگاه تغییر و تحولات نیمکت تراکتور

پیکان، ایستگاه تغییر و تحولات نیمکت تراکتور