مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 07:452022-12-20ورزشي

قهرمانی بانوی پتانک باز همدانی در مسابقات کشوری


مسئول کمیته پتانک استان همدان گفت: سحر خلج موفق شد مقام اول مسابقات پتانک قهرمانی کشور را کسب کند تا افتخاری دیگر نصیب پتانک استان همدان شود.

- عرفان شیرمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور رشته ورزشی پتانک در استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات با حضور پتانک بازانی از استان های مختلف برگزار و سحر خلج از پتانک بازان خوب استان همدان موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت ها شد.

وی افزود: همدان در رشته ورزشی پتانک سرآمد کشور است و قهرمانی خانم خلج در رده سنی بالای 30 سال افتخار ارزنده ای بود که برای استان همدان ثبت شد.

شیرمحمدی تصریح کرد: در همدان در حدود 100 بازیکن در رشته ورزشی پتانک مشغول به فعالیت هستند که 70 نفر از آنها به صورت حرفه ای و سازماندهی شده تمرین می کنند.

مسئول کمیته پتانک استان همدان در پایان گفت: این رشته جذاب نیاز به توجه و حمایت مسئولان ورزش دارد چراکه همدان دارای پتانسیل بالایی است.

گفتنی است؛ رشته ورزشی پتانک از انجمن های زیرمجموعه فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء به شمار می رود و کمیته آن در هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان همدان نیز فعال است؛ این انجمن در گذشته زیرمجموعه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی بانوی پتانک باز همدانی در مسابقات کشوری

قهرمانی بانوی پتانک باز همدانی در مسابقات کشوری