مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-20سياسي

خبرهای خوش مدیرکل راهداری جنوب کرمان به اهالی رمشک قلعه گنج


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی محور «رمشک - کُتیج» و تسریع در روند بهره برداری از پل رودخانه رمشک خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی محور رمشک - کُتیج و تسریع در روند بهره برداری از پل رودخانه رمشک خبر داد.

مجتبی محمودی شامگاه دوشنبه 28 آذر ماه در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با اشاره جایگاه رسانه ها در امر اطلاع رسانی گفت: بعد از بهداشت دومین زیرساخت بخش راه و حمل و نقل است که اصحاب رسانه می توانند در امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی با تقدیر از پیگیری مطالبات مردمی توسط خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: خبرنگاران زمینه تامین اعتبار را برای پروژه های معطل مانده تسریع کرده اند و اگر اطلاعات بر اساس مستندات مخابره بشود حتما کمک کننده خواهند بود و در نهایت به نفع مردم تمام می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان رسانه ها را ابزار بیان کننده خدمات نظام دانست و افزود: خدمات نظام در بحث ایمنی راه ها و.

قابل توجه است و رسانه ها که به عنوان صدای رسای نظام بوده و زمینه نشاط اجتماعی را فراهم می کنند؛ باید موجب اعتماد سازی در جامعه و امنیت روانی را در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش مدیرکل راهداری جنوب کرمان به اهالی رمشک قلعه گنج

خبرهای خوش مدیرکل راهداری جنوب کرمان به اهالی رمشک قلعه گنج