مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-20سياسي

آورده مواکب حسینی از اربعین باید تقویت همبستگی و وحدت ملت ها باشد


آورده مواکب حسینی از اربعین باید ارزش های انقلاب، القای روح اخوت و محبت به زائران، حس همبستگی و وحدت میان همه ملت ها در راستای مبارزه با شمرها و یزدیان زمان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی دوشنبه شب در هشتمین همایش تقدیر از خیرین و خادمان اربعین 1401 موکب علویون مازندران که با حضور معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات برگزار شد، اظهار کرد: از خدمات شما و فعالان در مواکب تقدیر و تشکر دارم، نمونه یک کار و خدمتی که جانانه و دلی زحمت میکشند همین بازسازی عتبات و زیارت اربعین و خدمت در مواکب است، این کار مردمی، عشقی و دلی به تمام معنا زیر این آسمان کبود نمونه ندارد .

وی افزود: امیدواریم شعله محبت اهل بیت (ع) و شور حسینی در ما روز به روز بیشتر شود، این اغتشاشات، آشوب ها و ترقه بازی های مزدوران استکبار جهانی و فریب خوردگان آنها را همین باطن عاشورایی این ملت برطرف می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شرط اصلی کار کردن برای رضای خدا اخلاص است، گفت: حجم کار در مواکب ملاک نیست بلکه خداوند به دل و اخلاص نگاه می کند، به تقوا نگاه می کند، بنابراین باید هر چه که می توانیم اخلاص را بیشتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آورده مواکب حسینی از اربعین باید تقویت همبستگی و وحدت ملت ها باشد

آورده مواکب حسینی از اربعین باید تقویت همبستگی و وحدت ملت ها باشد