مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-20سياسي

9 اثر از استان مرکزی به مرحله کشوری جشنواره «افتخار من» راه یافت


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مرکزی از راهیابی 9 اثر از این استان به مرحله کشوری جشنواره «افتخار من» خبر داد.

- اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مرکزی از راهیابی 9 اثر از این استان به مرحله کشوری جشنواره افتخار من خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در آیین اختتامیه دومین مرحله کشوری جشنواره ملی افتخار من، افزود: مرحله استانی دومین جشنواره افتخار من در سال گذشته با ارسال بیش از 100 اثر فاخر برگزار شد که 9 اثر برتر به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کردند و امروز در مرحله کشوری اختتامیه این جشنواره از آثار برتر قدردانی شد.

کریمی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر دفاع مقدس زمینه پیشرفت کشور در همه ابعاد است، بر به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس در بخش های مختلف کشور تاکید کرد و ادامه داد: این مهم می تواند هویت ملی و انقلابی را تقویت کند چرا که جوانان در دفاع مقدس با تکیه بر ما می توانیم حماسه های بزرگی خلق کردند و امروز باید باور ما می توانیم برای جوانان تقویت شود.

وی اضافه کرد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات و دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان انجام شده و امروز شاهد هم افزایی و مشارکت پیشکسوتان، اساتید دانشگاهی، نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 اثر از استان مرکزی به مرحله کشوری جشنواره «افتخار من» راه یافت

9 اثر از استان مرکزی به مرحله کشوری جشنواره «افتخار من» راه یافت