مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-20بين الملل

واکنش خواهر اون به تردیدکنندگان درباره توانایی ماهواره ای و موشکی کشورش


خواهر رهبر کره شمالی امروز (سه شنبه) در بیانیه ای، کسانی که تاکید این رژیم مبنی بر ایجاد پیشرفت چشمگیر در توسعه موشک بالستیک دوربرد و ماهواره بر آن را زیر سوال می برند، - خواهر رهبر کره شمالی امروز (سه شنبه) در بیانیه ای، کسانی که تاکید این رژیم مبنی بر ایجاد پیشرفت چشمگیر در توسعه موشک بالستیک دوربرد و ماهواره بر آن را زیر سوال می برند، به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم یو جونگ، معاون بخش کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی، با نظر کارشناسانی در سطح جهان از جمله در کره جنوبی که می گویند تصاویر سیاه و سفید با وضوح پایین از سئول و اینچئون که روز دوشنبه از سوی پیونگ یانگ منتشر شد، بیش از حد خام هستند که عکس های ماهواره ای باشند، مخالفت کرد.

کره شمالی مدعی شد، پرتاب موشک های جدید بخشی از پروژه ماهواره ای شناسایی نظامی آن بوده و دو عکس را که گمان می رود از یک ماهواره ساختگی گرفته شده اند، علنی کرد.

برخی از کارشناسان کره جنوبی به سرعت گفتند که کیفیت تصاویر بسیار ضعیف است.

در واکنش به این تحولات، کیم یو جونگ که خواهر کوچک تر رهبر کره شمالی است، گفت که ارزیابی قابلیت های توسعه ماهواره ای کره شمالی و آمادگی های مربوطه تنها با این دو عکس، نامناسب و عجولانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خواهر اون به تردیدکنندگان درباره توانایی ماهواره ای و موشکی کشورش

واکنش خواهر اون به تردیدکنندگان درباره توانایی ماهواره ای و موشکی کشورش