مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-20دانش

توسعه اقتصاد دیجیتال، رویکرد شهرستان بهار


رویکرد مهم شهرستان بهار توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب و کارهای نوآفرین است - همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: رویکرد مهم شهرستان بهار توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق کسب و کارهای نوآفرین است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین جلسه کارگروه اقتصاد دیجیتال شهرستان بهار شامگاه دوشنبه به ریاست فرماندار شهرستان بهار و با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان، مدیر اطلاعات و فناوری استان، مدیر صندوق نوآوری و شکوفایی استان و جمعی از نخبگان اقتصاد دیجیتال شهرستان و استان در فرمانداری بهار برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار در این کارگروه گفت: باید به آینده بیشتر فکر کنیم تا از ظرفیت شهرستان برای توسعه و پیشرفت استفاده کنیم و بهترین و کم هزینه ترین راهکار، استفاده از اقتصاد دیجیتال و تکنولوژی روز است.

روح الله نباتی خاطر نشان کرد: در حوزه کسب و کارهای دیجیتال افراد و گروه ها و مؤسسات مختلفی فعال هستند و آینده تکنولوژی کشور را باید به افرادی بسپاریم که دغدغه این کشور و ارزش های آن را دارند.

وی اظهار کرد: باید واکاوی کنیم که از اقتصاد دیجیتال چه بهره هایی می توان برد و در همین راستا با توجه به اینکه شهرستان بهار صنعتی، کشاورزی و گردشگری است از تکنولوژی برای رفع مشکلات تولید و کمک به بازاریابی استفاده خواهیم کرد و رونق کسب و کارهای نوآف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد دیجیتال، رویکرد شهرستان بهار

توسعه اقتصاد دیجیتال، رویکرد شهرستان بهار