مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-20سياسي

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی با حضور 100 فعال برتر


رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اهمیت مسائل اقتصادی کشور در تولید ملی که وظیفه و مسئله اصلی مسئولین کشور باید باشد، اقدام به برگزاری رویداد نوآورانه در حوزه پوشاک ایرانی و اسلامی تحت عنوان مد و لباس اسلامی_ایرانی در محل تالار ولیعصر (عج) کرد.

رییس کمیته کارآفرینی و توانمندسازی کلانشهرهای کشور خاطرنشان کرد: بیش از 100 فعال در زمینه کسب و کار و برترین های حوزه پوشاک از بین 130 متقاضی برگزیده و به ارائه دستاوردهای خود در این نمایشگاه پرداختند.

از جمله موضوعات مهم در حوزه مد و پوشاک اسلامی به روز نبودن و نداشتن الگوهای مناسب در این حوزه است که این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با این الگوها تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: از دیگر اهداف این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای بروز و حمایت از افراد صاحب ایده است که در این زمینه دارای خلاقیت و نوآوری هستند.

احمدی صدر همچنین به برگزاری سلسله همایش های مهارت های عبور از روزهای سخت کسب و کار اشاره و اذعان کرد: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با عنایت به تحلیل شرایط کسب و کارها و احصاء نیازهای آن ها، اقدام به برگزاری سلسله همایش هایی با عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی با حضور 100 فعال برتر

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی با حضور 100 فعال برتر