مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-20ورزشي

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال/شوکی که گل محمدی را بهم ریخت


آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی امروز ساعت 17:30 برگزار می شود که رقابت های لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی های جام جهانی 2022 با تعطیلی طولانی مدت روبرو شد.

سرخپوشان پایتخت همچون ابتدای فصل با اخبار ضد و نقیض سفر به خارج از کشور به استراحت رفتند اما همانطور که پیش بینی می شد شاگردان یحیی گل محمدی در تهران ماندند و تمرینات خود را برگزار کردند تا به آمادگی لازم برای شروع دوباره بازی ها و دفاع از صدرنشینی خود در ادامه رقابت های فصل جاری لیگ برتر برسند.

بهت خارجی یحیی! حضور به موقع بازیکنان خارجی تأثیرگذار پرسپولیس نظیر گئورگی گولسیانی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته باعث شد تا استراتژی های کادر فنی همچنان با حضور آنها برنامه ریزی شود.

با این حال مصدومیت بد موقع دیاباته در فاصله 10 روز مانده به دربی پایتخت افکار تهاجمی یحیی را تحت تأثیر قرار داده بود که او در فاصله دو روز مانده به بازی با استقلال تهران با شوک ناگهانی خروج یورگن لوکادیا روبرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال/شوکی که گل محمدی را بهم ریخت

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال/شوکی که گل محمدی را بهم ریخت