مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-20سياسي

عبور از سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده به اراده ملی نیاز دارد


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصویب مهلت اقدام برای تملک عرصه های تصرف شده متعلق به شهرداری در  محلات طلابند، آیت الله غفاری، سید کامل و کوی ملت تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصویب مهلت اقدام برای تملک عرصه های تصرف شده متعلق به شهرداری در  محلات طلابند، آیت الله غفاری، سید کامل و کوی ملت تا پایان سال جاری خبر داد.

احمد کناری نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده تشکیل شده در بخش های مختلف شهر، یکی از جدیدترین معضلات بندرعباس است.

وی با اشاره به اینکه تنها با اراده ملی و استفاده از توانی فراتر از شهرداری امکان برون رفت از این مهلکه وجود دارد، بیان کرد: شهرداری و شوراهای ادوار شهر بندرعباس هرکدام به نوبه خود در این مسیر گام برداشته و در حال حاضر نیز این شورا در صدد کمک به احیای این بافت ها است، ولی تمام این اقدامات، کافی نیست و باید به فکر چاره ای اساسی در این ارتباط باشیم.

کناری نژاد از تصویب لایحه مهلت اقدام به منظور تملک و اخذ سند مالکیت عرصه های تصرف شده متعلق به شهرداری در صحن علنی این شورا خبر داد و افزود: در این مصوبه سعی شده مشوق های خوبی برای شهروندان در راستای احیای بافت های فرسوده و سنددار شدن اراضی فاقد سند مالکیت لحاظ شود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده به اراده ملی نیاز دارد

عبور از سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده به اراده ملی نیاز دارد