مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-20سياسي

آب گیری «سد چم شیر» حوزه کشاورزی خوزستان را با خطر مواجه می کند


آب گیری «سد چم شیر» نباید انجام شود چون در این صورت جنوب شرق خوزستان با تهدید جدی زیست محیطی و به ویژه در حوزه کشاورزی مواجه می کند.

- اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: آب گیری سد چم شیر نباید انجام شود چون در این صورت جنوب شرق خوزستان با تهدید جدی زیست محیطی و به ویژه در حوزه کشاورزی مواجه می کند.

سید کریم حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سد چم شیر در مسیر رودخانه زهره احداث شده و خوزستان در پایین دست این سد هفت شهر را داریم که چنانچه آب گیری این سد صورت بگیرد، هم آسیب جدی به محیط زیست و هم کشاورزی خوزستان به ویژه در جنوب شرق استان وارد می شود.

وی ادامه داد: آب گیری این سد با توجه به اینکه در حوزه آن هم چشمه های آب شور، نمکی و آهکی وجود دارد، قطعاً خاطره تلخ سد گتوند را تکرار می کند؛ آب گیری این سد دغدغه فکری برای کارشناسان امر و مردم ایجاد می کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: مطالبه جدی کشاورزان، مردم جنوب شرق خوزستان و فعالان زیست محیطی این است که به هیچ وجه آب گیری سد چم شیر انجام نشود چون در این صورت جنوب شرق خوزستان با تهدید جدی زیست محیطی و به ویژه در حوزه کشاورزی مواجه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب گیری «سد چم شیر» حوزه کشاورزی خوزستان را با خطر مواجه می کند

آب گیری «سد چم شیر» حوزه کشاورزی خوزستان را با خطر مواجه می کند