مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-20حوادث

دو محور پرتردد گلستان صدرنشین تصادفات/ کاهش تلفات سوانح جاده ای


رییس پلیس راه گلستان با اعلام دو محور پرتصادف گلستان، گفت: با توجه به تعداد بالای تصادفات در این محورها، رانندگان هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس راه گلستان با اعلام دو محور پرتصادف گلستان، گفت: با توجه به تعداد بالای تصادفات در این محورها، رانندگان هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

سرهنگ محمود شهرکی امروز سه شنبه 29 آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: محور گرگان به علی آبادکتول و محور کردکوی به گرگان پرترددترین محور جاده ای در استان گلستان است که بیشترین تصادفات نیز در همین دو محور رخ می دهد و می طلبد رانندگان بیشتر رعایت کنند.

وی از کاهش آمار جانباختگان تصادفات جاده ای در گلستان خبر داد و افزود: خوشبختانه بر اساس آمار پزشکی قانونی، در آبان ماه و آذر ماه سال جاری شاهد کاهش جانباختگان ناشی از سوانح جاده ای در استان گلستان هستیم.

رییس پلیس راه گلستان از وجود 308 کیلومتر بزرگراه، 751 کیلومتر راه اصلی، 254 کیلومتر راه فرعی، سه هزار و 937 کیلومتر راه روستایی در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: در مجموع پنج هزار و 250 کیلومتر راه در استان گلستان وجود دارد.

شهرکی با بیان اینکه بیشترین حجم تردد در شرق مرکز استان گلستان انجام می شود، ابراز داشت: 9 پاسگاه پلیس راه در سمت شرق مرکز استان و یک پاسگاه پلیس راه در غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو محور پرتردد گلستان صدرنشین تصادفات/ کاهش تلفات سوانح جاده ای

دو محور پرتردد گلستان صدرنشین تصادفات/ کاهش تلفات سوانح جاده ای