مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-20اجتماعي

فقط 10 درصد ظرفیت اردوگاهی برای دانش آموزان استفاده می شود


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فقط 10 درصد ظرفیت اردوگاهی برای دانش آموزان استفاده می شود، گفت: باید دانش آموزان را به سمتی سوق دهیم که خانواده ها را برای سفر ترغیب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست کمیسیون گردشگری اتاق ایران با بیان اینکه باید از ظرفیت آموزش و پرورش برای تحرک بخشیدن به گردشگری داخلی استفاده کنیم، گفت: حدود 15 میلیون دانش آموز و 2.

5 میلیون معلم شاغل و بازنشسته عضو خانواده آموزش و پرورش هستند که اگر برای توسعه گردشگری و تسری فرهنگ آن در میان خانواده ها از آنها استفاده شود، اتفاقات مهمی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فقط 10 درصد ظرفیت اردوگاهی برای دانش آموزان استفاده می شود، ادامه داد: به عمد عبارت اردو که مفهومی نظامی است را به سفر تربیتی تغییر دادیم.

هدف این است که سفر برای دانش آموزان میدانی، همراه با آموزش و لذت بخش باشد، لذا باید این سفرها را با کتاب های درسی پیوند دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نرخ بازگشت سرمایه در آموزش بسیار بیشتر از سایر بخش هاست، گفت: بیش از 100 هنرستان در حوزه گردشگری داریم که هیچ کدام از فارغ التحصیلان آن ها بیکار نیستند، 350 اردوگاه با وسعت 57 هزار هکتار در بهترین مناطق کشور داریم و شبکه شاد را در آموزش و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 10 درصد ظرفیت اردوگاهی برای دانش آموزان استفاده می شود

فقط 10 درصد ظرفیت اردوگاهی برای دانش آموزان استفاده می شود