مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-20سياسي

ریشه کنی فقر در خارگ نیازمند کار علمی بر پایه آمار و اطلاعات است


با توجه به ظرفیت های موجود در جزیره و همچنین بسیج امکانات و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ، می توان اقداماتی انجام داد که امسال در خارگ فقر مطلق وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده صبح سه شنبه در کارگروه ریشه کنی فقر مطلق در جزیره خارگ اظهار داشت: فقر دارای پیامدهای بسیاری از جمله اجتماعی و اقتصادی است که تمامی جوامع، را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی اضافه کرد: از همین رو، تلاش برای افزایش آگاهی فرهنگی جامعه خارگ و ریشه کنی این معضل به عزم جدی و سازماندهی اقدامات در جزیره با هدف ریشه کنی فقر نیاز دارد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در مبارزه با فقر و محرومیت زدایی از جامعه، اولین و جدی ترین اولویت، شناسایی دقیق است، همچنین دستگاه های اجرایی تکالیف خود را در زمینه ریشه کنی فقر با حساسیت ویژه دنبال کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در جزیره و همچنین بسیج امکانات و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ، می توان اقداماتی انجام داد که امسال در خارگ فقر مطلق وجود نداشته باشد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: فقر عامل و زیربنای بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است و ریشه کنی آن نیازمند کار علمی بر پایه آمار و اطلاعات دقیق می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی فقر در خارگ نیازمند کار علمی بر پایه آمار و اطلاعات است

ریشه کنی فقر در خارگ نیازمند کار علمی بر پایه آمار و اطلاعات است