مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-20سياسي

بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر لزوم پرداختن به مسائل دینی توسط رسانه ها گفت: بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند و لازم است رسانه ها به مسائل دینی سبک زندگی اسلامی ایرانی بپردازند.

- ایسنا/کرمان رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر لزوم پرداختن به مسائل دینی توسط رسانه ها گفت: بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند و لازم است رسانه ها به مسائل دینی سبک زندگی اسلامی ایرانی بپردازند.

حجت الاسلام حسین امیری فر صبح امروز 29 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار رسانه اظهار کرد: حضرت زینب سلام الله علیها نخستین خبرنگار است و جایی که هجمه دشمن به شدت بالا بود، دنیا را متحول کرده و اجازه ندادند جای ظالم و مظلوم عوض شود و اگر اطلاع رسانی ایشان و امام سجاد علیه السلام نبود واقعیت وارونه جلوه داده می شد.

وی با بیا اینکه در حوادث اخیر کشور نیز عده ای به اصطلاح روشنفکر می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند و در زمان اجرای حکم اسلامی موضع می گیرند، افزود: خبرنگاران باید با بیان حقایق، فضای غبارالود را برای قشر خاکستری روشن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند

بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند