مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-20اقتصادي

ضرورت راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی در کوهرنگ


شهرکرد_سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت: راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید حسین پور صبح سه شنبه در نشست شورای آرد و نان بخش های بازفت و صمصامی شهرستان کوهرنگ که با حضور بخشدار، سرپرست جهاد کشاورزی، مسئول تنظیم بازار، شورای های روستا و عاملین توزیع آرد شهرستان برگزار شد اظهار کرد: سهمیه آرد روستاییان به صورت خام پز بر اساس کدملی و سایر اطلاعات، بین خانوارها توزیع می شود.

وی با بیان اینکه قیمت آرد در مناطق صعب العبور این شهرستان افزایش یافته است گفت: در شهرستانها طبق مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان قیمت تعیین می شود.

حسین پور با اشاره به ضرورت راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی و عشایری بیان داشت: پیشگیری و مقابله با قاچاق آرد به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست جهادکشاورزی کشاورزی شهرستان کوهرنگ به تشدید نظارت بر توزیع آرد روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: بازرسی و نظارت های میدانی در حوزه آرد و نان باید منتج به اصلاح رفتار یا شکل دهی شیوه ای در بهبود فرآیندهای کاری شود یعنی خروجی بازرسی ها باید سبب بهبود فرآیند شود گفتنی است: در این نشست بروز رسانی لیست و تسریع در ثبت اطلاعات روستاییان جهت توزیع آرد، پایش لیست آرد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی در کوهرنگ

ضرورت راه اندازی سامانه هوشمند توزیع آرد روستایی در کوهرنگ