مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-20ورزشي

عصبانیت مسی از آقای آشپز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انتظار طولانی مسی و آرژانتینی ها برای فتح سومین جام جهانی شب گذشته به پایان رسید و آن ها توانستند در دیداری بسیار جذاب و تماشایی و بعد از تساوی 3-3 در وقت های اضافی، - در شادترین شب زندگی لیونل مسی، یک سلبریتی مزاحم اینستاگرامی با درخواستی عجیب رو سکوی قهرمانی باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، انتظار طولانی مسی و آرژانتینی ها برای فتح سومین جام جهانی شب گذشته به پایان رسید و آن ها توانستند در دیداری بسیار جذاب و تماشایی و بعد از تساوی 3-3 در وقت های اضافی، در ضربات پنالتی فرانسه را شکست بدهند وجام قهرمانی را بالای سر ببرند.

اما همه لحظات مسی پس از فتح جام شاد نبود و اصرار عجیب یک آشپز معروف برای گرفتن سلفی روی سکوی قهرمانی، ستاره آرژانتینی را ناراحت و عصبانی کرد.

نصرت گوکجه که به آقای نمک هم معروف است، در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد و حتی ستاره های فوتبال زیادی هم برای خوردن غذا های او به رستوران هایش می روند، اما حضور غیرمنتظره او در جشن قهرمانی آرژانتینی ها بسیاری را متعجب کرد.

اما اتفاق بدتر زمانی رخ داد که او با اصرار از مسی خواست تا با او عکس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت مسی از آقای آشپز

عصبانیت مسی از آقای آشپز