مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-20سياسي

تلاش وزارت ارتباطات برای اجرای دقیق آیین نامه حمایت از کسب و کارها


وزیر ارتباطات به صاحبان کسب و کارهای فعال در فضای مجازی و کاربران آنها اطمینان داد که این وزارتخانه و سایر دستگاه های دارای تکلیف در این طرح، - وزیر ارتباطات به صاحبان کسب و کارهای فعال در فضای مجازی و کاربران آنها اطمینان داد که این وزارتخانه و سایر دستگاه های دارای تکلیف در این طرح، تمام تلاش خود را در اجرای هرچه بهتر و دقیق تر این آیین نامه به کار خواهند بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه و مرکز تماس 1649 به منظور ایجاد ارتباط با کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال و اطلاع رسانی از آخرین مصوبات و بخشنامه های دستگاه های ذی ربط در چارچوب آیین نامه حمایت از سکوها و کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال 27 آذر رونمایی شد.

محمد خوانساری-رییس سازمان فناوری اطلاعات- در این مراسم رونمایی با اشاره به راه اندازی سامانه و مرکز تماس 1649 و یا تماس با شماره 1649 از آخرین اطلاعات مربوط به سکوهای مشمول اجرای این طرح و حمایت های مختلفی که تکالیف دستگاه های اجرایی است مطللع شوند.

علاوه بر این، در سامانه مذکور امکان ثبت شکایات کاربران از سکوهای مشمول حمایت و یا حتی شکایت سکوها از دستگاه های اجرایی دارای تکلیف که در فرآیند اجرایی شدن مصوبه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کوتاهی کرده اند، پیش بینی شده است؛ البته باید توجه داشت که اطلاعات و محتوای این سامانه به تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت ارتباطات برای اجرای دقیق آیین نامه حمایت از کسب و کارها

تلاش وزارت ارتباطات برای اجرای دقیق آیین نامه حمایت از کسب و کارها