مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-20سياسي

سهمیه مسکن محرومین بوشهر افزایش یافت


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مطابق با تفاهمنامه این سازمان با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان قرار بود 200 واحد مسکونی ویژه محرومان ساخته شود که اکنون به 500 واحد افزایش یافته است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مطابق با تفاهمنامه این سازمان با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان قرار بود 200 واحد مسکونی ویژه محرومان ساخته شود که اکنون به 500 واحد افزایش یافته است.

علیرضا مقدم سه شنبه 29 آذر در نشست مشترک سه جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام(ره) و بسیج سازندگی جهت بررسی عملکرد تفاهم نامه ساخت 40 هزار واحد به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس بنیاد مسکن کشور در خصوص تفاهم نامه مشترک این سازمان ها اظهار کرد: سهمیه استان بوشهر 200 واحد مسکونی بود که اکنون به 500 واحد افزایش یافته است.

به گفته وی، با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود تا 14 اسفندماه سالجاری 160 واحد مسکونی از این تفاهم نامه در استان بوشهر به بهره برداری برسد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و این در حالیست که هم اکنون 40 واحد مسکونی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن در ادامه با اشاره به تفاهم نامه مشترک این سازمان با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان برای احداث 10 هزار واحد مسکونی در کشور گفت: از این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مسکن محرومین بوشهر افزایش یافت

سهمیه مسکن محرومین بوشهر افزایش یافت