مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-20حوادث

ناکامی تروریست ها در ورود به کشور از مرز سراوان


فرمانده هنگ مرزی سراوان از درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار و معاندان مسلح و کشف تعداد 563 عدد انواع مهمات جنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ فراهی در تشریح این خبر گفت: مرزداران غیور مستقر در اسفندک، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از قصد اعضای گروهک معاند و تروریستی سازمان یافته برای ورود به کشور و اقدامات خرابکارانه مطلع شدند که با تشدید پوشش منطقه به حراست از مرز ها پرداختند.

 وی با اشاره به استقرار عملیاتی مرزبانان در منطقه شناسایی شده افزود: مرزبانان پس از ساعت ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح و متجاوز (عناصر گروهک تروریستی) که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را داشتند مشاهده و با اقدام رزمی و تاکتیکی با آن ها به صورت مسلحانه درگیر و افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیار های کوهستانی به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

 فرمانده هنگ مرزی سراوان ادامه داد: مرزبانان در پاک سازی محل درگیری، تعداد 340 تیر جنگی کلاش، 190 تیر جنگی به همراه 2 تیغه خشاب ام 16، تعداد 8 عدد نارنجک دستی جنگی، 24 عددگلوله 40 میلی متری ضد نفر، یک عدد گلوله 40 میلی متری ضد خودرو، یک عدد سر نیزه کلاش، یک دستگاه بیسیم دستی، یک عدد قطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی تروریست ها در ورود به کشور از مرز سراوان

ناکامی تروریست ها در ورود به کشور از مرز سراوان