مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-20اجتماعي

دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 2دی برگزار می شود


معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت شرکت در دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حسن مروتی در مورد جزییات برگزاری دهمین دوره آزمون سامفا گفت: این آزمون روز جمعه دوم دی ماه در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، همدان و سنندج فقط در نوبت صبح و شهرهای نجف اشرف، بصره، بغداد و سلیمانیه در کشور عراق، شهر تفلیس در کشور گرجستان و شهر بیروت در کشور لبنان در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

وی افزود: کارت های شرکت در آزمون به همراه برگ راهنما از روز چهارشنبه 30 آذر ماه تا روز پنجشنبه اول دی ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

مروتی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش خاطرنشان کرد: چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی خود با مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند باید موارد اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 2دی برگزار می شود

دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 2دی برگزار می شود