مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:462022-12-20اقتصادي

زمان زیادی برای تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی نداریم


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه نگاه های مقطعی و منافع کوتاه مدت را باید کنار گذاریم، گفت: زمان زیادی برای تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی نداریم و در این مسیر همه باید دست در دست هم بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی شاهمیرزایی در اجلاس سراسری روابط عمومی های صنعت پتروشیمی ایران بر جدیت مدیران در پیگیری مباحث مطرح شده در این اجلاس به منظور پیشبرد بیشتر برنامه های توسعه ای تأکید و اظهار کرد: ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی پیش از انقلاب حدود 3 میلیون تن بود و تمام سیادت این صنعت به دوران پس از انقلاب اسلامی بازمی گردد.

وی افزود: با وجود تحریم ها و مشکلات فراوان، صنعتگران ایرانی با تجربیاتی که از قبل و بعد از انقلاب اسلامی کسب کردند، نگذاشتند چرخ صنعت از حرکت بایستد، به طوری که ظرفیت این صنعت هم اکنون به بیش از 90 میلیون تن در سال و جایگاه ویژه ای رسیده است.

معاون وزیر نفت با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان متولی صنعت پتروشیمی هر کمکی که لازم باشد به هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی خواهد کرد تا کار بزرگ تکمیل زنجیره ارزش به ثمر برسد، ادامه داد: زمان زیادی نداریم و در یک محدوده زمانی حداکثر 10 ساله باید یک برنامه سنگینی را اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان زیادی برای تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی نداریم

زمان زیادی برای تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی نداریم