مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:462022-12-20اقتصادي

عوارض قطع اشجار 233 میلیارد تومان است


خزانه دار شورای شهر تهران با بیان اینکه عوارض قطع اشجار 233 میلیارد تومان در هشت ماهه رخ داده است، گفت: در هشت ماهه حدود 26 هزار میلیارد تومان وصول شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب کاشانی در جریان بررسی گزارش درآمد هشت ماهه شهرداری تهران گفت: در هشت ماه منتهی به آبان ماه مجموعه منابع نقدی و غیرنقدی حدود 26 هزار میلیارد تومان بوده است.

خزانه دار شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از 50 هزار میلیارد تومان 20 درصد بودجه یعنی حدود 10 هزار میلیارد تومان برای غیر نقد است و در هشت ماهه سال جاری از 16 هزار میلیارد تومان فقط 318 میلیارد تومان درآمد داشته ایم.

وی گفت: در حوزه درآمدها جلو هستیم و در جایی که درآمدها سهل الوصول هستند، اقداماتمان بهتر است و این نشان از آن دارد که مجموعه به سمت اوراق مشارکت سوق دارد.

کاشانی گفت: درآمدهای ناشی از توسعه شهر 22 هزار میلیارد تومان بود که تقریباً سه هزار میلیارد تومان در این حوزه عقب هستیم و این یعنی در هشت ماهه گذشته در جهت اینکه مناطق کار مردم را پیش ببرند کار نکرده ایم.

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: باید قوانین خود را اصلاح کنیم تا کسری بودجه در این قسمت تأمین شود.

وی گفت: هشت ماه از سال گذشته است اما هنوز دریافتی از عوارض تخلفات نداشته ایم و خواهش من این است شهردار تهران در هیأت دولت اقدامی را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض قطع اشجار 233 میلیارد تومان است

عوارض قطع اشجار 233 میلیارد تومان است