مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-20سياسي

مشاغل سنتی دزفول احیا شوند/برگزاری دوره های مهارتی در مناطق محروم


مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان با تاکید بر لزوم احیای مشاغل سنتی در دزفول گفت: توجه ویژه به ارائه دوره های مهارتی در مناطق کم برخوردار در دستور کار این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملایی هزاروندی صبح امروز سه شنبه در نشست شورای مهارت ها که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت سازمان فنی و حرفه ای آموزش مهارت است و دو هدف شامل توانمندسازی نیروی کار در بخش خدمات، کشاورزی، هنر و صنعت و دیگری آموزش جوانان جویای کار فاقد مهارت را دنبال می کند.

وی افزود: هرچند اشتغال وظیفه این سازمان نیست اما آموزش های سازمان معطوف به اشتغال و کوتاه ترین مسیر برای رسیدن یک فرد دارای مهارت به اشتغال است.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به تنوع بالای رشته های آموزشی در فنی و حرفه ای، گفت: بسیاری از این رشته ها پرهزینه، پرحوصله و تغییر پذیر هستند و به همین دلیل هزینه نگهداشت و به روزرسانی کارگاه ها بسیار زیاد است.

ملایی هزاروندی با بیان اینکه گواهینامه های سازمان فنی و حرفه ای به دلیل اینکه جزو سازمان جهانی کار است دارای ارزش بین المللی هستند، اضافه کرد: مشاهده وضعیت کشورهای توسعه یافته همچون ژاپن که دارای تولید ثروت هستند، نشان می دهد که تولید ثروت آنها بر اساس منابع نیست بلکه حاصل اهمیت ویژه به بحث مهارت و مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل سنتی دزفول احیا شوند/برگزاری دوره های مهارتی در مناطق محروم

مشاغل سنتی دزفول احیا شوند/برگزاری دوره های مهارتی در مناطق محروم