مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-20ورزشي

گلایه قهرمان خراسانی فیتنس از عدم توجه مسئولان


قهرمان فیتنس خراسان رضوی از بی توجهی مسئولان نسبت به مقام آوری در سطح جهان گلایه کرد.

- فیتنس اسپرت شامل 2 مرحله فیگورگیری و حرکات آکروباتیک می شود که در راند دوم ورزشکار باید ظرف مدت یک دقیقه و 30 ثانیه فاکتورهای آمادگی جسمانی را برای داوران به نمایش بگذارد.

همچنین در فیتنس چلنج 6 مرحله تعریف شده که ورزشکاران در 2 دقیقه حرکت و 2 دقیقه استراحت باید حرکات خود را به نمایش بگذارند.

فیتنس استایل نیز شامل چهار حالت فیگور می شود که ورزشکاران با کت و شلوار و لباس ورزشی خوش پوشی خود را به نمایش می گذارند.

چندی پیش محمود ذوقی، جوان 23 ساله خراسان رضوی، در مسابقات قهرمانی جهان فیتنس علاوه بر کسب مقام قهرمانی به جمع پنج نفر برتر جهان در جایگاه پنجمین نفر قهرمان قهرنان (اورالی) جهان راه یافت.

ذوقی قهرمانی مسابقات استانی، کشوری و آسیایی را در کارنامه خود دارد و در مسابقات کشوری توانسته رکورد ایران را ثبت کند و در مسابقات آسیایی که اسفند سال گذشته برگزار شد، رکورد آسیا را شکست و برترین رنکینگ آسیا را برای کشورمان کسب کرد.

محمود ذوقی، عضو تیم ملی فیتنس و ژیمناستیک ایران، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مسابقات 2022 که تقریبا با حضور 27 کشور با سطح بالایی نیز برگزار شد، توانستیم مقام قهرمانی را کسب کرده و به جمع پنج نفره اُوِرالی جهان ملحق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه قهرمان خراسانی فیتنس از عدم توجه مسئولان

گلایه قهرمان خراسانی فیتنس از عدم توجه مسئولان