مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-20اقتصادي

شاخص برخورداری دانشجویان اردبیل از خوابگاه 30 درصد است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شاخص برخورداری دانشجویان استان اردبیل از خوابگاه ها 30 درصد بوده در حالی که این رقم در کشور به طور میانگین 67 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی اسماعیلی ظهر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما انتظار داریم تا در دولت سیزدهم این شاخص ها بهبود پیدا کند تا ما بتوانیم به میانگین کشوری برسیم.

وی ضرورت تأمین 60 میلیارد تومان اعتبار را برای توسعه و تکمیل خوابگاه های مورد نیاز دانشجویان یادآور شد و تصریح کرد: سالن ورزشی و استخر دانشگاه محقق اردبیلی نیز نیاز به تکمیل و توسعه دارد که در این زمینه نیز 50 میلیارد تومان منابع نیاز است.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل تقویت مراکز فرهنگی و دانش بنیان را در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی یادآور شد و گفت: مجلس مصوبات خوب و مترقی در این حوزه دارد که امیدواریم با عملی شدن آنها، توسعه مراکز دانش بنیان را شاهد باشیم.

اسماعیلی مطالبات کلان دانشجویان را به ویژه در حوزه تدوین مبانی علوم انسانی یادآور شد و افزود: انقلاب ما انقلابی برگرفته از مفاهیم اسلامی است و با مبانی غربی و لیبرالیسم باید فاصله داشته باشیم و دانشگاه های ما باید در تراز انقلاب اسلامی، دانشجویی اخلاق محور و شایسته تربیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص برخورداری دانشجویان اردبیل از خوابگاه 30 درصد است

شاخص برخورداری دانشجویان اردبیل از خوابگاه 30 درصد است