مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-20سياسي

توسعه دانشگاه های فناور و دانش بنیان در اولویت قرار گیرد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت علوم در توسعه رشته های فناور و دانش بنیان منطبق بر نیاز روز گام های جدی و اساسی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری ظهر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه محقق اردبیلی که با حضور وزیر علوم برگزار شد، اظهار کرد: 43 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما نیاز به بازنگری در رشته های مورد نیاز جامعه متناسب با شرایط کنونی را داریم و شایسته است دانشگاه های دولتی و غیردولتی در این زمینه گام های جدی را بردارد.

وی تصریح کرد: حتی در رشته علوم انسانی نیز ما نیاز به بازبینی در تدوین مفاهیم و محتواها را داریم و باید سمت و سوی تصمیم گیری دانش آموزان را در انتخاب رشته به سمتی ببریم تا صرفاً رشته پزشکی را انتخاب نکرده بلکه به رشته های علوم انسانی نیز توجه شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت توسعه رشته های فناوری و دانش بنیان را به عنوان مطالبه جدی یادآور شد و گفت: امکانات دانشگاه های استان اردبیل هیچ تناسبی با رشته ها و نیاز دانشجویان ندارد و در این زمینه انتظار ما این است تا امکانات و تجهیزات مناسب در اختیار دانشگاه ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دانشگاه های فناور و دانش بنیان در اولویت قرار گیرد

توسعه دانشگاه های فناور و دانش بنیان در اولویت قرار گیرد