مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-20پزشكي

چاقی کودکان در مدرسه پیامدهای بلند مدت دارد


مسول بهبود تغذیه مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: چاقی کودکان در سنین مدرسه با پیامدهای بلند مدت سلامت از جمله، افزایش خطرهای بیماری قلبی و عروقی و سرطانها در سنین بالاتر مرتبط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، راضیه جعفری مسؤول بهبود تغذیه مرکز بهداشت بندرعباس ظهر امروز در کمیته پیشگیری و کنترل اضافه وزن استان هرمزگان اظهار کرد: امروزه مشکل اضافه وزن و چاقی در جهان به صورت یک معضل جهانی در همه گروه های سنی مطرح میشود و رژیمهای غذایی ناسالم و سبک زندگی بی تحرک از علل اصلی بروز آن است.

وی عنوان کرد: چاقی کودکان در سنین مدرسه با پیامدهای بلند مدت سلامت از جمله، افزایش خطرهای بیماری قلبی و عروقی و سرطانها در سنین بالاتر مرتبط است، که همین موضوع لزوم ضرورت اجرای دقیق و صحیح برنامه پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی کودکان و نوجوانان (ایران اکو) را حایز اهمیت بیشتری می کند.

 آزادی معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس نیز ضمن اشاره به برنامه های ایران اکو گفت: امید است ثمره تلاشها و خدمات کارشناسان تغذیه در مراکز تحت پوشش و تعامل و همکاری هر چه بیشتر ادارات موجب پرورش نسلی سالم، شاد و پویا گردد.

کمیته برون بخشی پیشگیری و کنترل اضافه وزن، چاقی در کودکان و نوجوانان (ایران اکو) به منظور اجرای مطلوب برنامه های ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاقی کودکان در مدرسه پیامدهای بلند مدت دارد

چاقی کودکان در مدرسه پیامدهای بلند مدت دارد