مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-20سياسي

31 اندیشکده قانونگذاری وحکمرانی در کشور راه اندازی می شود


عضو شورای راهبردی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس از راه اندازی این اندیشکده تاکنون چهار استان از جمله مازندران خبر داد و گفت: - 31 اندیشکده قانونگذاری ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرهادی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم کشاورزی مازندران با اظهار اینکه 31 اندیشکده قانونگذاری وحکمرانی در استان های کشور راه اندازی می شود، افزود: این اندیشکده تاکنون در چهار استان کشور از جمله گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و کرمان فعال شده است.

وی دانشگاه ها را محوریت راه اندازی این اندیشکده ها برشمرد و از آن به عنوان بازوان قدرتمند علمی و نخبگی در استان ها یاد کرد و گفت: سعی می شود با بهره گیری از ظرفیت نخبگان نسبت به شناسایی و رفع مشکلات مناطق مختلف کشور اقدام شود.

وی با عنوان اینکه خروج های هر اندیشکده در اختیار مرکز پژوهش های مجلس قرار می گیرد و سرانجام منجر به تصویب قانون خواهد شد، گفت: فلسفه ایجاد این اندیشکده ها حکمرانی فانتزی نیست و این اندیشکده با عضویت رؤسای دانشگاه ها و نخبگان فعالیت می کند.

اسدالله تیموری رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران نیز با بیان اینکه اندیشکده حکمرانی نسبت به شناسایی آسیب ها و بررسی مطالبات تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 اندیشکده قانونگذاری وحکمرانی در کشور راه اندازی می شود

31 اندیشکده قانونگذاری وحکمرانی در کشور راه اندازی می شود