مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-20اقتصادي

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ایجاد تا شرایط وام را به تعاونگران تسهیل کند


معاون تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ایجاد کرده تا شرایط وام را به تعاونگران تسهیل کند - ایسنا/لرستان معاون تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ایجاد کرده تا شرایط وام را به تعاونگران تسهیل کند مهدی مسکنی شامگاه 28 آذر ماه در نشست با تعاونی های شهرستان ازنا اظهار کرد: ازنا مظلوم است نه محروم، این شهرستان به نسبت به کوهدشت، رومشکان، سلسله و پلدختر بسیار پرظرفیت و پرتوان است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد یک قسمت مشکلات در این شهرستان آموزش است و چنانچه افراد آموزش لازم را ببینند می توانند از تسهیلات برای ایجاد کسب و کار متناسب با آموزشی که دیده استفاده کند اما در برخی جاها شاهدیم افراد بیکار اقدام به گرفتن تسهیلات کرده و نتوانستند آن را بازپرداخت کنند و این مشکلاتی را برای فرد ایجاد کرده است.

معاون تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ایجاد کرده تا شرایط وام را به تعاونگران تسهیل کند، عنوان کرد: بانک نمی تواند از بازپرداخت وام بگذرد اما می تواند آن را تسهیل کند.

مسکنی با بیان اینکه رییس جمهور حامی تعاونی است، بیان کرد: هرچقدر افراد تسهیلات بخواهند مشکلی برای پرداخت و تامین آن نداریم و هر کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ایجاد تا شرایط وام را به تعاونگران تسهیل کند

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ایجاد تا شرایط وام را به تعاونگران تسهیل کند