مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-20سياسي

پشتوانه دستگاه قضا در موضوع محاربه تحریر الوسیله امام است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معاندین اخیراً بر سر موضوع محاربه جنجال راه انداخته اند افزود: پشتوانه قانون اساسی و دستگاه قضا در این زمینه تحریر الوسیله امام راحل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر سه شنبه در گردهمایی مبلغان اعزامی در ایام فاطمیه اظهار داشت: در شورای عالی مدیریت حوزه علمیه تصویب شد در هفته آینده حوزه علمیه تعطیل شود تا مبلغان با فراغت بال در ایام فاطمیه به تبلیغ دین و جهاد تبیین بپردازند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: حضرت زهرا (س) نماد جهاد تبیین است و ایشان در طول هجده بهار عمرشان همواره در این عرصه حضور فعالی داشتند و در دوره 75 یا 95 روز بعد از رحلت پیامبر اسلام؛ به تمام معنا در عرصه قول و عمل جهاد تبیین داشتند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) شایسته تدریس همانند نهج البلاغه در حوزه های علمیه است و متن جهاد تبیین، در حقیقت همین خطبه است که چه شد مردم با آن همه سفارش های پیامبر در غدیر خم؛ حضرت علی (ع) را رها کردند.

امام جمعه موقت تهران، عنوان داشت: در این دوره نفوذی ها میراث پیامبر را به تاراج بردند و دین کمرنگ شد و منحرفینی که در دوره پیامبر جرأت نمی کردند حرف بزنند؛ میدان دار شدند و اقلیت منفور دوباره خود را ظاهر کردند و بلاهایی بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه دستگاه قضا در موضوع محاربه تحریر الوسیله امام است

پشتوانه دستگاه قضا در موضوع محاربه تحریر الوسیله امام است