مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-20اقتصادي

سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری ایرانیان در ترکیه


دبیر کارگروه مهاجرت های اقتصادی و کاری رصدخانه مهاجرت ایران، گفت: هر ایرانی برای خرید خانه در ترکیه 2500 هزار دلار و برای ثبت شرکت 22 میلیون دلار صرف می کند و به طور کلی ایرانیان 3.

- 5 میلیارد دلار در ترکیه سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهیمه بهزادی در مراسم رونمایی از سالنامه مهاجرتی ایران 1401 با بیان اینکه تعداد آمارهای ایرانیان مقیم خارج، از موضوعات مورد مناقشه در کشور است، افزود: بر اساس آمارهای سازمان ملل و داده های بانک جهانی تعداد 2 میلیون و 62 هزار نفر از ایرانیان مقیم خارج هستند.

وی با بیان اینکه سالانه 12 هزار ویزای کاری موقت و دائمی و 16 هزار ویزای تحصیلی برای متقاضیان ایرانی صادر می شود، خاطر نشان کرد: مقاصد اصلی مهاجران ایرانی کشورهای امریکا، کانادا و کشورهای اروپایی و استرالیا بوده است.

بهزادی با اشاره به صدور ویزاهای خاص، گفت: مطالعات ما برای صدور ویزاهای خاص برای کسب و کارها نشان می دهد از سال 2019 تا نیمه اول سال 2022 حدود 2 هزار استارت آپ و کارآفرین از دو مقصد کانادا و انگلیس ویزا دریافت کرده اند.

دبیر کارگروه مهاجرت های اقتصادی و کاری به افزایش جمعیت ایرانی در ترکیه اشاره کرد و ادامه داد: روند جمعیت ایرانی در ترکیه روند افزایشی دارد، به گونه ای که این جمعیت به 155 هزارنفر رسیده است و نشان از رشد 20 درصدی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری ایرانیان در ترکیه

سرمایه گذاری 3.5 میلیارد دلاری ایرانیان در ترکیه