مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-20سياسي

کردستان به مقصد اصلی گردشگری کشور تبدیل شده است


مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان کردستان از معبر به مقصد اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، نادر زینالی روز سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تغییر و تحول از الزامات نظام اداری است و برای اینکه بتوانیم از تجربیات همکاران استفاده و در آنان ایجاد انگیزه کنیم، باید تغییرات و جابجایی هایی اعمال شود.

وی از یعقوب گویلیان به عنوان یکی از مدیران فعال، پرتلاش و با انگیزه در این مجموعه یاد کرد و افزود: استان کردستان در طول چند سال اخیر جهش بسیار خوبی را در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته است.

زینالی با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاش و پشتکار صادقانه مدیرکل و کارکنان این مجموعه بوده است، عنوان کرد: از همکارانمان در استان کردستان انتظار داریم ضمن تعامل کامل با مدیریت جدید، در راستای حفاظت از میراث گران بهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی تلاش کنند.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان کردستان از معبر به مقصد اصلی گردشگری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان به مقصد اصلی گردشگری کشور تبدیل شده است

کردستان به مقصد اصلی گردشگری کشور تبدیل شده است