مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-20سياسي

شاخصه های عملی و رفتاری سردار سلیمانی برای دانش آموزان تبیین شود


یکی از ضرورت های امروز جامعه تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی سردار قاسم سلیمانی است که بایست در بین دانش آموزان ترویج و اشاعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: حفظ حرمت ایام فاطمیه وظیفه همه ماست چرا که این ایام بستری برای تبلیغ سبک زندگی فاطمی است وی با بیان اینکه شادی ها در این ایام نباید منجر به شکستن حرمت ها شود، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا بهترین و بزرگترین سند حقانیت شیعه است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است، گفت: برگزاری کنگره عظیم فاطمیه و نمایشگاه مردمی یاس کبود که از 26 آذر الی 6 دی ماه در راستای ترویج فرهنگ فاخر فاطمی در جامعه و آشنایی نسل جوان با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در پارس آباد برپا شده است مکتبی آموزنده برای نسل حاضر و جوانان و نوجوانان است.

باقری بنابی حضرت فاطمه (س) را الگویی برای مردان و زنان جامعه دانست و بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در طول زندگی کوتاه خود از شأن، منزلت و فضیلتی والا برخوردار بود و در مسیر دفاع از ولایت حرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخصه های عملی و رفتاری سردار سلیمانی برای دانش آموزان تبیین شود

شاخصه های عملی و رفتاری سردار سلیمانی برای دانش آموزان تبیین شود