مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-20سياسي

آموزش امدادگری از کودکی در دستور کار قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آموزش امدادگری از دوران کودکی و مقطع ابتدایی دانش آموزان در دستور کار قرار بگیرد.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آموزش امدادگری از دوران کودکی و مقطع ابتدایی دانش آموزان در دستور کار قرار بگیرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه 29 آذر در نشست با دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه زندگی انسان ها همواره دچار فراز و نشیب است، اظهار کرد: جغرافیای حیات و زندگی انسان سراسر آسیب زا است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات امدادگران هلال احمر را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: فعالیت و خدمات هلال احمر بسیار مهم و ارزشمند است، چرا که امدادگران در بحران ها و چالش ها به یاری مردم می شتابند و رفع مشکل می کنند.

امام جمعه بوشهر امدادگران گران هلال احمر را محبوب همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: امدادگران در بحرانی ترین شرایط زندگی حضور می یابند و بدون هیچ چشم داشت رفع بحران می کنند که نزد خداوند متعال از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

آیت الله صفایی بوشهری قرار گرفتن در زمره کارکنان هلال احمر را یک افتخار دانست و تصریح کرد: امدادگران هلال احمر فرشتگان نجات محسوب می شوند که خدمات آنان در ابعاد گوناگون قابل ستایش و درخور تحسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش امدادگری از کودکی در دستور کار قرار گیرد

آموزش امدادگری از کودکی در دستور کار قرار گیرد