مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-20حوادث

کشف 1.2 تن موادمخدر طی سال جاری در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف یک تن و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر در 9 ماهه امسال در ملایر خبر داد و گفت: در بحث مبارزه با سوداگران مرگ، توزیع کنندگان و پخش کنندگان موادمخدر قاطعانه برخورد می کنیم.

- سرهنگ احمد ساکی ظهر سه شنبه 29 آذر ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، از افزایش 21 درصدی کشف موادمخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و در این زمینه با افرادی که بخواهند امنیت و نظم را دچار اختلال کرده و برای شهروندان ناامنی فرهنگی و اجتماعی ایجاد کنند، برابر قانون برخورد می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال در زمینه ی نزاع و درگیری و شرارت و پرخاشگری فردی، 40 درصد کاهش و در درگیری ها و نزاع های دسته جمعی 400 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته ایم.

ساکی با بیان اینکه در زمینه وقوع قتل نسبت به سال قبل 140 درصد کاهش داشته ایم، افزود: حضور به موقع عوامل انتظامی در محل وقوع حادثه، تعامل با معتمدان محلات در راستای صلح و سازش، فعالیت گسترده کارشناسان انتظامی در مدارس، دانشگاه ها، روستاها و شهرها و مساجد و بارگذاری مطالب آموزنده در فضای مجازی توسط پلیس فتا، سبب شده جرائم در ملایر نسبت به کاهش چشمگیری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.2 تن موادمخدر طی سال جاری در ملایر

کشف 1.2 تن موادمخدر طی سال جاری در ملایر