مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-20سياسي

دقت نظر نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بی نظیر است


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: دقت نظری که باتوجه به فناوری ها و نرم افزارها در این نمایشگاه وجود دارد در نوع خود بی نظیر و پسندیده است.

- حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران امروز سه شنبه 29 آذرماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، طی سخنانی، اظهار کرد: در مجموعه بنیاد هدایت واکاوی خوبی به منظور بیان مدل حکمرانی مردمی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مدل حکمرانی اسلام ناب در واقع مدل حکمرانی امام و امت است، عنوان کرد: دقت نظری که باتوجه به فناوری ها و نرم افزارها در این نمایشگاه وجود دارد در نوع خود بی نظیر و پسندیده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز نقش مسجد به عنوان یک نقطه اساسی عملیات در هر محله تعریف شده است.

وی با بیان اینکه عملیاتی شدن این نکات بسیار مهم است، مطرح کرد: باید برخی از نکات ظریف در مسیر اجرا و در محلات برطرف شوند تا این فرآیند همواره درحال به روز شدن و توسعه باشد.

حسین آبادی با اشاره به تاثیر رفتارها بر عقاید و افکار، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه سبک زندگی در حوزه رفتار است می تواند تاثیر بسیاری در افکار داشته باشد که در نهایت منجر به تمدن سازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقت نظر نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بی نظیر است

دقت نظر نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بی نظیر است