مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-20فناوري

رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور


مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور در جریان رقابت های جام جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محمد زاده لاجوردی در این باره گفت: با پایان جام جهانی خدا قوت عرض می کنم به همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورها که از ماه ها قبل و در حین مسابقات تمام تلاش خود را جهت توزیع محتوای سکوهای ایرانی در سراسر کشور انجام دادند تا شاهد تحقق چندین باره عبور ترافیک داخل کشور از مرز 6 ترابیت برثانیه و رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج باشیم.

پیش از این هم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره گفته بود: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.

وی همچنین بیان کرده بود: البته ارائه این کیفیت نتیجه زحمات چند هفته اخیر همکارانم در بخش های مختلف وزارتخانه و نیز همکاری اپراتورهای مخابراتی بوده تا دیدن این تصاویر برای هموطنان عزیز تجربه خوبی را رقم بزند.

افزایش ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها، افزایش منابع پردازشی مورد نیاز سکوهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور

رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج کشور