مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-20سياسي

پیشرفت فناورمحور چشم انداز دانشگاه محقق اردبیلی


ما در فضای وفاق و همدلی با کمک هیئت علمی و اساتید در تلاش هستیم تا در سایه اعتماد و همکاری به پیشرفت های فناورمحور دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قالب گام دوم انقلاب سعی می کنیم تا بهترین نیروها را تربیت کرده و نخبگانی متعهد و متخصص تحویل جامعه دهیم.

وی نقشه شوم دشمنان را در هجمه به دانشگاه ها و مراکز علمی یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر مدیریت مبتنی بر صداقت، اخلاق مداری و نظم و انضباط مالی داشته باشیم، دشمن نمی تواند در مسیر پیشرفت، رشد و بالندگی ما خللی ایجاد کند.

چمنی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با داشتن 400 عضو هیئت علمی، 400 نفر یاور علمی و 13 هزار دانشجو سعی می کند تا گام های جدی در مسیر رشد و بالندگی استان بردارد.

وی به سه خواسته اصلی کارکنان، هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه محقق اردبیلی را از وزیر علوم یادآور شد و بیان کرد: وضعیت معیشتی کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها مناسب نیست و برخلاف تصور اساتید ما نجومی بگیر نیستند.

چمنی میانگین دریافتی اساتید را 12 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: در بحث تأمین مسکن و سرپناه نیز اکثر اعضای هیئت علمی و کارکنان با مشکلاتی روبه رو هستند که انتظار می رود شهرک دانشگاهی هر چه سریع تر راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فناورمحور چشم انداز دانشگاه محقق اردبیلی

پیشرفت فناورمحور چشم انداز دانشگاه محقق اردبیلی