مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-20سياسي

بررسی مسائل و نیازمندی های دانشگاه های استان اردبیل با حضور وزیر علوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امروز در نشست مشترک با نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، - مسائل و نیازمندی های دانشگاه های استان اردبیل با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امروز در نشست مشترک با نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل و روسای دانشگاه های استان اردبیل گفت: مقرر شده تا مساعدت های لازم برای حل مسائل و نیازمندی های دانشگاه های استان اردبیل در زمینه های مختلف انجام شود.

زلفی گل با اشاره به بحث کمبود خوابگاه در دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: قرار است با یک برنامه ریزی مطلوب مشکلات این دانشگاه در زمینه کمبود خوابگاه به حداقل برسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: یک بازبینی از دانشگاه فنی و حرفه ای استان انجام می شود و سپس اعتبارات لازم در زمینه تامین و تجهیز کارگاه ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین در خصوص مسائل دانشگاه فرهنگیان نیز بیان کرد: با توجه به اهمیت ویژه تعلیم و تربیت در سطح جامعه همکاری های خاصی را با دانشگاه فرهنگیان از حیث امکانات و اعضای هیات عملی انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل و نیازمندی های دانشگاه های استان اردبیل با حضور وزیر علوم

بررسی مسائل و نیازمندی های دانشگاه های استان اردبیل با حضور وزیر علوم