مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-20سياسي

طی یکسال دولت سیزدهم چند واحد راکد احیا شد؟


سیاست فعال سازی واحدها و کارخانه های تعطیل شده و راه اندازی مجدد خطوط تولید، از اولویت های مهم دولت سیزدهم به شمار می رود و آیت الله رییسی همچنان که پیشتر و در زمان ریاست بر قوه قضاییه این برنامه را با جدیت دنبال کرده بود، - در زمان حضورش در پاستور نیز به آن جامه عمل پوشاند و بسیاری از کارگران بیکار شده را به کارخانه ها برگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از راه های حمایت از تولید ملی و دستیابی به رشد اقتصادی، تقویت و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی است.

بر همین اساس موضوع پرداختن به بنگاه های اقتصادی و احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و ایشان فرموده اند که احیاء صنایع کوچک و متوسط باید یکی از برنامه های اساسی دولت باشد.

به همین منظور موضوع احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقتصادی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و آیت الله رییسی همچنان که پیشتر و در زمان ریاست بر قوه قضاییه این برنامه را با جدیت دنبال کرده بود، در زمان حضورش در پاستور نیز به آن جامه عمل پوشاند و بسیاری از کارخانه ها و واحدهای اقتصادی راکد و تعطیل شده را احیا و کارگران بیکار شده را به کارخانه ها برگرداند.

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی به تازگی آماری از احیای بنگاه های اقتصادی راکد ارائه کرده و گفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی یکسال دولت سیزدهم چند واحد راکد احیا شد؟

طی یکسال دولت سیزدهم چند واحد راکد احیا شد؟