مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-20دانش

سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی طی حکمی حمید ذوالفقاری را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی، - با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری این معاونت منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی طی حکمی حمید ذوالفقاری را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.

دهقانی در این حکم خطاب به ذوالفقاری تاکید کرده است؛ نظر به مراتب شایستگی و تجارب؛ به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری منصوب می کنم.

با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور از شما انتظار می رود نسبت به انجام ماموریت های اصلی این مرکز اهتمام ویژه داشته باشید.

بر اساس این حکم، ماموریت های اصلی این معاونت شامل راهبری ستادهای توسعه اقتصاد بخشی برای ایفای نقش حداکثری در توسعه اقتصاد دانش بنیان ، تعریف تمهید و راهبری سبد برنامه های پیشران فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی منصوب شد

سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی منصوب شد