مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-20سياسي

ایثارگری های امروز جوانان نشأت گرفته از دفاع مقدس است


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ایثارگری های امروز جوانان نشأت گرفته از دفاع مقدس و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی با اشاره به بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی افزود: سیزدهم دی ماه، سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، روز عزای تمام مسلمانان و تمامی انسان های حق طلب و حق شناس در جهان است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه بی شک امروز امنیت خود را مدیون و مرهون فداکاری و از خود گذشتگی های شهدا هستیم، گفت: در آستانه سالروز شهادت سردار دل ها، برای تکریم شهیدان و ایثارگران باید فرصت را مغتنم بشماریم.

صادقی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان واحد فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مرور رشادت های دلاور مردانی است که با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کردند.

وی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد و باید این میراث بزرگ را برای نسل های آینده انتقال دهیم، افزود: همه تلاش ما این است که انسان های وارسته، پیرو ولایت فقیه، خالص و مخلص همچون سپهبد سلیمانی و شهدای والامقام دیگری را در جامعه پرورش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری های امروز جوانان نشأت گرفته از دفاع مقدس است

ایثارگری های امروز جوانان نشأت گرفته از دفاع مقدس است